Índex General > Funcions > Extraccions de la Configuració > Extracció Catàleg Atributs 

 

Extracció Catàleg Atributs 

 

Finalitat 

 

Aquesta funcionalitat permet realitzar una exportació del catàleg d’atributs a un document MS Excel que es guardarà al directori d’usuari. 

 

Accés 

 

Extraccions de la Configuració > Extracció Catàleg Atributs 

 

Funcionament 

 

La primera pantalla que apareix en aquesta funció permet realitzar un filtre previ de les dades que s’exportaran al document MS Excel generat. 

 

Extracció Catàleg Atributs

 

Codi:                            Codi d’atribut a exportar. 

 

Descripció:                   Qualsevol cadena de caràcters inclosa en la descripció de l’atribut que es vol exportar. Per exemple, si cerquem “dies” s’exportaran els atributs en la descripció de les quals aparegui la cadena “dies”. En aquest cas la cerca no és sensible a les majúscules/minúscules ni als accents. 

 

Tipus:                           Llista que permet seleccionar els tipus d’atributs (Constant, Dinàmic, Estàtic o Pacient) a exportar. 

 

Data de vigència:           Data en la qual els atributs a exportar es troben vigents, és a dir, data superior o igual a la data d’inici de vigència de l’atribut i inferior o igual a la data de fi de vigència (en el cas d’existir). Podem fer servir la icona situada al costat d’aquest camp per obrir un calendari que ens ajudarà a buscar una data concreta. 

 

Extracció Catàleg Atributs

 

Un cop informats el paràmetres de filtre i mitjançant el botó Generar Llistat, es realitzarà l’exportació dels registres que acompleixin aquest criteri. En finalitzar l’exportació un missatge ens informarà de la fi del procés i del nom del document MS Excel generat. Aquest document es desarà en l’àrea de fitxers d’usuari (GTF). 

 

Extracció Catàleg Atributs

 

El document MS Excel generat contindrà les següents columnes: 

 

 

El no informar cap dels camps, no obligatoris, implicarà l’exportació de totes les dades. 

 

Malgrat la no obtenció de dades mitjançant el filtre aplicat implicarà de totes maneres la generació del fitxer en el directori d’usuari (GTF), però en aquest cas només es presentaran en el document MS Excel les capçaleres de les columnes indicades. 

 

Mitjançant el botó Netejar el formulari quedarà disponible per a una nova sol·licitud de filtre. 

 

Veure també 

 

Manteniment del Catàleg d’Atributs 

Logos