Índex General > Funcions > Extraccions del Catàleg > Extracció Prioritat AATRM
Extracció Prioritat AATRM
Finalitat
Aquesta funcionalitat permet realitzar una exportació del catàleg de Prioritat AATRM per Tipus de llista d’espera a un document MS Excel que es guardarà al directori d’usuari.
Accés
Extraccions del catàleg > Extracció Prioritat AATRM
Funcionament
La primera pantalla que apareix en aquesta funció permet realitzar un filtre previ de les dades que s’exportaran al document MS Excel generat.
Els paràmetres de filtre que existeixes son els següents:
Motiu Baixa Demanda: Codi del motius de baixa a exportar.
Tipus Llista: Llista per seleccionar el Tipus de Llista al que pertanyen els nivells de prioritat AATRM a exportar. Aquest camp cal informar-lo obligatòriament.
Agrupador: Codi i descripció de l’Agrupador. Mitjançant la icona situada entre el codi i la descripció es pot accedir a la llista de valors possibles per a realitzar la cerca de la mateixa. Tanmateix es pot llençar la cerca directament des de els camps codi i descripció introduint la informació necessària (codi o descripció). El en cas que existeixi un sol registre que acompleixi aquests criteris de cerca es mostrarà directament el registre. Si existeix més d’un registre amb els criteris introduïts s’obrirà la llista de valors per a seleccionar el que correspongui.
Prioritat AATRM: Codi del nivell de prioritat AATRM.
Data de vigència: Data en la qual les prioritats a exportar es troben vigents, és a dir, data superior o igual a la data d’inici de vigència del nivell de prioritat AATRM i inferior o igual a la data de fi de vigència (en el cas d’existir). Podem fer servir la icona situada al costat d’aquest camp per obrir un calendari que ens ajudarà a buscar una data concreta.
Un cop informats el paràmetres de filtre i mitjançant el botó Generar Llistat, es realitzarà l’exportació dels registres que acompleixin aquest criteri. En finalitzar l’exportació un missatge ens informarà de la fi del procés i del nom del document MS Excel generat. Aquest document es desarà en l’àrea de fitxers d’usuari (GTF).
El document MS Excel generat contindrà les següents columnes:
El no informar cap dels camps, no obligatoris, implicarà l’exportació de totes les dades.
Malgrat la no obtenció de dades mitjançant el filtre aplicat implicarà de totes maneres la generació del fitxer en el directori d’usuari (GTF), però en aquest cas només es presentaran en el document MS Excel les capçaleres de les columnes indicades.
Mitjançant el botó Netejar el formulari quedarà disponible per a una nova sol·licitud de filtre.
Veure també