Descripció general
Aquesta funció permet actualitzar les dades territorials dels assegurats que compleixin els criteris de selecció. Aquest formulari es accessible per el perfil ADM direcció del RCA. Cal tenir en compte les següents consideracions:
- Comunicació a les UP's afectades dels canvis realitzats: Els possibles canvis d'ABS que s'apliquin als assegurats s'enviaran per comunicacions tant a la nova UP com a l'antiga.
- Data de vigència de la relació d'ABS amb UP: La vigència de la relació ha de ser suficient per permetre els dos passos anteriors (actualització de dades d'assegurat i enviament dels canvis via comunicacions a les UP's afectades).
L'usuari haurà d'informar els següents camps:
- Criteri de selecció. Una llista desplegable de selecció del criteri a aplicar a la recerca d'assegurats a modificar (ABS | CARRER | MUNICIPI | LOCALITAT). Obligatori.
- Valor de selecció. Una llista de valors associada al criteri de selecció. En el cas de 'MUNICIPI' o 'LOCALITAT', es mostra un camp on s'ha d'informar com a mínim 2 caràcters del codi o nom corresponent a cada criteri. Al introduir els dos caràcters es carregarà la llista amb les dades. Si s'informa el codi o nom sencer s'escollirà automàticament el valor a la llista. El desplegable també permet la cerca parcial dins les dades carregades anteriorment. Obligatori.
- Localitat. Només es mostra en el cas de seleccionar 'CARRER' com a criteri. Te el mateix funcionament que el camp 'Valor de selecció' per el criteri 'LOCALITAT'. Obligatori.
- Tipus via. Només es mostra en el cas de seleccionar 'CARRER' com a criteri. Obligatori.
- Nom via. Només es mostra en el cas de seleccionar 'CARRER' com a criteri. Obligatori.
- Data i hora càrrega. Data i hora en què el procés començarà a la següent execució de la llançadora de processos del GTF. Format DD/MM/AAAA HH:MI. Obligatòria.

Execució del procés
El procés començarà la seva execució a l'hora indicada, assignant o treien la procedència informada a la proposta. Al finalitzar es generaran 2 fitxers que s'ubicaran a la unitat GTF de l'usuari peticionari.
Es seleccionarà un conjunt d'assegurats a partir del paràmetre i valor indicat (codi d'ABS, CARRER, codi de MUNICIPI o codi de LOCALITAT). Es seleccionaran tots els assegurats que, a dades vigents en el moment de l'execució del procés, coincideixin en el camp i valor de selecció i que es trobin en situació Alta, Traslladat o Difunt. No es seleccionaran assegurats en situació Fusió. Per cada cas es farà la següent selecció:
- ABS: Es seleccionaran tots els assegurats que a dades vigents en el moment de l'execució del procés tinguin informat el codi d'ABS indicat com a valor de selecció. No participaran els assegurats en situació Fusió.
- CARRER: Es seleccionaran tots els assegurats que a dades vigents en el moment de l'execució del procés tinguin informat els camps Localitat, Tipus via i Nom via. No participaran els assegurats en situació Fusió.
- LOCALITAT: Es seleccionaran tots els assegurats que a dades vigents en el moment de l'execució del procés tinguin informat el codi de LOCALITAT indicat com a valor de selecció. No participaran els assegurats en situació Fusió.
- MUNICIPI: Es seleccionaran tots els assegurats que a dades vigents en el moment de l'execució del procés tinguin informat un codi de LOCALITAT que pertanyi al conjunt de localitats del MUNICIPI indicat com a valor de selecció. No participaran els assegurats en situació Fusió.
El procés actualitzarà les dades territorials (codi d'ABS, codi de Regió Sanitària (RS), codi de Sector Sanitari (SS) i Codi de Districte Postal (CDP)) del conjunt d'assegurats seleccionats. L'atribució es farà a partir de les funcions de càlcul del RIT i de les dades de localització de l'assegurat (codi de localitat, tipus i nom de vial i tram de carrer si escau).
Totes les modificacions s'enregistraran amb històric i generaran una comunicació a les diferents organitzacions.
L'execució del procés quedarà enregistrada en el diari de processos del RCA, de la següent manera:
S'afegirà el procés RCASH560 identificat com a Actualització de dades territorials dels assegurats.
S'afegiran les següents variables de procés:
- 10 TIPUS_SELECTOR: Tipus de selector, un d'aquests valors possibles valors (ABS, CARRER, LOCALITAT o MUNICIPI).
- 20 VALOR_SELECCIO: Valor de selecció, que, segons el tipus de selector, indicarà un codi d'ABS, CARRER, codi de LOCALITAT o un codi de MUNICIPI.
- 30 MODIFICATS: Número d'assegurats modificats al procés.
- 40 SELECCIONATS: Nombre d'assegurats que compleixen els criteris especificats al formulari de sol.licitud d'execució del procés.
- 50 SENSE_ABS: Nombre d'assegurats pels quals no s'ha pogut atribuir una ABS associada a les seves dades de localització.
- 60 SENSE_CP: Nombre d'assegurats pels quals no s'ha pogut atribuir un codi postal associat a les seves dades de localització.
Fitxer de sortida
Format del fitxer de sortida:
- .log:
- NIA del assegurat.
- CIP del assegurat.
- Codi de situació de l'assegurat.
- Codi d'ABS antic.
- Codi de Regió Sanitària antic.
- Codi de Sector Sanitari antic.
- Codi de Districte Postal antic.
- Codi d'ABS nou.
- Codi de Regió Sanitària nou.
- Codi de Sector Sanitari nou.
- Codi de Districte Postal nou.
- Codi de resultat del tractament del registre.
Els camps estaran separats per el caràcter punt i coma “;”.
Es desarà una copia d'aquest fitxer de log a la unitat GTF/rca del usuari que hagi programat el procés.
Els codis de resultat podran tenir els següents valors:
- 0: L'assegurat no ha tingut cap canvi a les seves dades territorials. No hi ha cap canvi en les dades territorials calculades.
- 1: S'han atribuït a l'assegurat dades territorials diferents a les actuals.
- 2: No s'han pogut calcular les dades territorials. S'han tret a l'assegurat les dades territorials actuals i s'han fet les peticions de dades pendents corresponents.
- 3: Error intern del procés (per exemple, quan a partir de l'ABS no es pugui calcular la RS o el SS).