ACTUALITZACIÓ DADES TERRITORIALS

Parent Previous Next

Descripció general


Aquesta funció permet actualitzar les dades territorials dels assegurats que compleixin els criteris de selecció. Aquest formulari es accessible per el perfil ADM direcció del RCA. Cal tenir en compte les següents consideracions:


L'usuari haurà d'informar els següents camps:



Execució del procés


El procés començarà la seva execució a l'hora indicada, assignant o treien la procedència informada a la proposta. Al finalitzar es generaran 2 fitxers que s'ubicaran a la unitat GTF de l'usuari peticionari.

Es seleccionarà un conjunt d'assegurats a partir del paràmetre i valor indicat (codi d'ABS, CARRER, codi de MUNICIPI o codi de LOCALITAT). Es seleccionaran tots els assegurats que, a dades vigents en el moment de l'execució del procés, coincideixin en el camp i valor de selecció i que es trobin en situació Alta, Traslladat o Difunt. No es seleccionaran assegurats en situació Fusió. Per cada cas es farà la següent selecció:


El procés actualitzarà les dades territorials (codi d'ABS, codi de Regió Sanitària (RS), codi de Sector Sanitari (SS) i Codi de Districte Postal (CDP)) del conjunt d'assegurats seleccionats. L'atribució es farà a partir de les funcions de càlcul del RIT i de les dades de localització de l'assegurat (codi de localitat, tipus i nom de vial i tram de carrer si escau).

Totes les modificacions s'enregistraran amb històric i generaran una comunicació a les diferents organitzacions.

L'execució del procés quedarà enregistrada en el diari de processos del RCA, de la següent manera:

S'afegirà el procés RCASH560 identificat com a Actualització de dades territorials dels assegurats.


S'afegiran les següents variables de procés:


Fitxer de sortida


Format del fitxer de sortida:


Els camps estaran separats per el caràcter punt i coma “;”.

Es desarà una copia d'aquest fitxer de log a la unitat GTF/rca del usuari que hagi programat el procés.

Els codis de resultat podran tenir els següents valors: