Índex General > Funcions > Extraccions de Seguiment i Control > Extreure Informes 

 

Extreure Informes 

 

Finalitat 

 

Aquesta funcionalitat permet exportar les dades dels Informes en un document de text (TXT) que es guardarà al directori d’usuari. 

 

Accés 

 

Extraccions de Seguiment i Control > Extracció Informes 

 

Funcionament 

 

La primera pantalla que apareix en aquesta funció permet realitzar un filtre previ de les dades que s’exportaran al document de text (TXT) generat. 

 

Extreure Informes 

 

Els paràmetres de filtre que existeixes son els següents: 

 

Tipus Llista d’Espera:               Llista on seleccionarem el Tipus de Llista d’espera del que volem que se n’imprimeixin els registres duplicats. Aquest camp cal que sigui informat obligatòriament. 

 

Regió Sanitària:                        Relació de les regions sanitàries de Catalunya, on podrem seleccionar la que en interessi, per a que se n’exportin els informes que en pertanyen. 

 

Unitat proveïdora:                     Codi i descripció de la Unitat Proveïdora dels informes a buscar. Mitjançant la icona situada entre el codi i la descripció es pot accedir a la llista de valors possibles per a realitzar la cerca de la mateixa. Tanmateix es pot llençar la cerca directament des de els camps codi i descripció introduint la informació necessària (codi o descripció). El en cas que existeixi un sol registre que acompleixi aquests criteris de cerca es mostrarà directament el registre. Si existeix més d’un registre amb els criteris introduïts s’obrirà la llista de valors per a seleccionar el que correspongui. 

 

Data Inicial Període Emissió:    Data a partir de la qual es començaran a seleccionar els registres a exportar, segons la data d’emissió dels informes. Podem fer servir la icona del calendari per a cercar una data concreta. 

 

Data Final Període Emissió:      Data fins la qual es seleccionaran els registres a exportar, segons la data d’emissió dels informes. Podem fer servir la icona del calendari per a cercar una data concreta. 

 

Data Inicial Període Petició:      Data a partir de la qual es començaran a seleccionar els registres a exportar, segons la data de petició dels informes. Podem fer servir la icona del calendari per a cercar una data concreta. 

 

Data Final Període Petició:       Data fins la qual es seleccionaran els registres a exportar, segons la data de petició dels informes. Podem fer servir la icona del calendari per a cercar una data concreta. 

 

Data Inicial Període Baixa:        Data a partir de la qual es començaran a seleccionar els registres a exportar, segons la data de baixa. Podem fer servir la icona del calendari per a cercar una data concreta. 

 

Data Final Període Baixa:         Data fins la qual es seleccionaran els registres a exportar, segons la data de baixa. Podem fer servir la icona del calendari per a cercar una data concreta. 

 

Situació:                                  Situació dels informes a seleccionar (Retornat, Enviat, Sol·licitat o Generat). Aquest camp cal que sigui informat obligatòriament. 

 

Tipus Document:                      Codi i descripció del tipus de document (plantilla) dels informes a buscar. Mitjançant la icona situada entre el codi i la descripció es pot accedir a la llista de valors possibles per a realitzar la cerca de la mateixa. Tanmateix es pot llençar la cerca directament des de els camps codi i descripció introduint la informació necessària (codi o descripció). El en cas que existeixi un sol registre que acompleixi aquests criteris de cerca es mostrarà directament el registre. Si existeix més d’un registre amb els criteris introduïts s’obrirà la llista de valors per a seleccionar el que correspongui. Aquest camp cal que sigui informat obligatòriament. 

 

Un cop informats el paràmetres de filtre i mitjançant el botó Generar Llistat, es generarà el llistat dels registres que acompleixin aquest criteri. En finalitzar la generació un missatge ens informarà de la fi del procés i del nom del fitxer TXT generat. Aquest document es desarà en l’àrea de fitxers d’usuari (GTF). 

 

Extreure Informes 

 

Per cada extracció es generaran 2  fitxers:  

 

  

Amplada fixe 

Amb separador "|" 

Nom fitxer 

extInformesaaaaammdd_nnnnnnn.txt 

extInformesaaaammdd_nnnnnnn _s.txt 

 

 

 

Els registres del document de text (TXT) generat tindran la següent estructura (entre parèntesi el tipus i les posicions que ocupa el camp): 

 

 

Malgrat la no obtenció de dades mitjançant el filtre aplicat implicarà de totes maneres la generació del fitxer en el directori d’usuari (GTF). 

 

Mitjançant el botó Netejar el formulari quedarà disponible per a una nova sol·licitud de filtre. 

 

Veure també 

 

Manteniment de Plantilles d’Informes 

Sol·licitud de Documentació 

Logos